پایگاه خبری تحلیلی معیار

متفاوت ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان

پایگاه خبری تحلیلی معیار

متفاوت ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان

هیلاری چطور نیویورک را فتح کرد؟

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

جربه و کاردانی هیلاری در مقایسه با سندرز او را گزینه مناسب‌تری برای مبارزه با هیولای «ترامپ» می‌کند. هیلاری گزینه‌ای است که می‌تواند اعتماد اکثر طرفداران سندرز را در دوم داشته باشد، اما سندرز نه

هیلاری کلینتون پس چند هفته استرس‌زا و تحمل چند شکست اساسی از برنی سندرز در نهایت توانست فاتح رقابت نیویورک باشد، ایالتی که خانه کلینتون به حساب می‌آید و او حساب خاصی روی پیروزی در این شهر کلیدی باز کرده بود.

در روزهای گذشته و پس از پیروزی‌های سندرز بر کلینتون امید بسیاری در دل هواداران این کاندیدای چپِ سوسیالیست برای پیروزی در نیویورک رخنه کرده بود، اما پیروزی هیلاری ثابت کرد امید کافی نیست. اعضای کمپین چابک و فعال سندرز رقابت را به تجربه و مهارت کمپین کلینتون باختند و خود بنی رقابت را به سوابق هیلاری در سیاست آمریکا واگذار کرد.



«میشل گولدبرگ» تحلیلگر اسلیت با اشاره به جو حاکم بر نیویورک در روزهای پیش از برگزاری انتخابات درون‌حزبی دمکرات‌ها اشاره می‌کند که جو محله‌های اطراف او به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید سندرز با نسبت 20 به 1 پیروز میدان است، اما در روز انتخابات همه چیز تغییر کرد و هیلاری یک محله را با 59 درصد و محله دیگر را با 72 درصد برد، اتفاقی که در روزهای قبلش قابل پیش بینی نبود.

«گولدبرگ» می‌گوید کمپین فعال و پرانرژی سندرز این حس را در بسیاری از طرفداران هیلاری ایجاد کرد تا سکوت را انتخاب کنند، اما در نهایت آن‌ها با حضور در انتخابات هیلاری را پیش انداختند.

منبع: خبرگزاری پویش


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۳
معیار نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی